Eerste paar dagen in Gloria Palace Amadores - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Anouk Boorn - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen in Gloria Palace Amadores - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Anouk Boorn - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen in Gloria Palace Amadores

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Februari 2013 | Spanje, Puerto Rico

Hola Gente,

Inmiddels zit ik nu al 3 dagen in Gran Canaria. Time flies!

Na een lange vlucht waren we eindelijk aangekomen in Gran Canaria. Vanaf de luchthaven hadden we eigenlijk een taxi gereserveerd, maar die was niet komen opdagen. Wij contact opgenomen met het hotel en ze zeiden dat er fout was opgetreden. Gelukkig stonden er andere taxi's klaar op de luchthaven. Toen we aankwamen in het hotel werden we meteen opgevangen door een hostess en daarna werden we rondgeleid door het hotel. Meteen had ik zoiets wow, wat een super groot en mooi hotel! Daarna werden we geleid naar onze kamer. Het is echt een soort studentenkamer. Maar het is wel te doen en het is uiteraard maar voor een half jaartje. In dit hotel zijn in de 20 Nederlandse stagiaires en we liggen allemaal op dezelfde gang. Dat is wel supergezellig! Je hoeft je niet snel te vervelen. Daarna moesten we bij de manager op gesprek. Het gesprek ging vooral over de regels. 2 weken terug hadden stagiaires zich niet aan de regels gehouden en had hij 2 weken wifi voor de kamer geblokkeerd voor alles stagiaires. Echt als dit bij mij voorkomt dan ga ik echt "dood".. Verder zijn we bedrijfskleding moeten gaan passen.

De afgelopen 3 dagen hebben we vooral op het strand gelegen ( jaaa flink verbrand, maar dat wordt wel bruin) en het centrum van Puerto Rico bezocht. Gisteren ben ik met een aantal meiden gaan stappen, was wel geslaagd!! Leuke barretjes en clubs! Hier ga ik me zeker niet vervelen! Heerlijk die Spaanse muziek!

Ook heb ik eindelijk me koffers uitgepakt en alles ingeruimd. Tot nu toe is onze kamer nog wel netjes en dat ga ik ook zo proberen te houden. ( haha).

Morgen begint mijn eerste werkdag. Dit is mijn rooster voor deze week:

Maandag VRIJ!
Dinsdag 15.00u-23.00u
Woensdag 07.00-15.00u
Donderdag 0700-15.00u
Vrijdag 07.00u-1500u
Zaterdag VRIJ!
Zondag 07.00u-15.00u.

Het rooster kan wekelijks verschillen.

Verder is het nu wel raar om een half jaar van thuis weg te zijn. Ik mis natuurlijk aantal mensen ontzettend, maar gelukkig ben ik gered met facebook, whatssap, Skype, en telefoon. Voordat ik het week ben ik weer thuis, ook al lijkt het nog ver weg. En natuurlijk kijk ik eens op foto's en de lieve kaartje die ik heb gekregen <3

Nu ben ik best wel zenuwachtig voor morgen... eerste werkdag! Maar komt goed!

Besos!!

Anouk








  • 05 Februari 2013 - 15:57

    Marloe Schiepers:

    hallo anouk , leuk dat reisverslag ik zal het zeker lezen. fijn dat het je al bevalt, wennen moet altijd maar het is ook spannend en nieuw. en voor de eerste werkdag maak je geen zorgen dat komt wel goed. en de regels die zijn er overal moet je maar denken, anders zou het een puinhoop worden. maar ja jij bent goed opgevoed ha ha. VEEL SUCSES en tot schrijvens
    groetjes marloe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 7890

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage Gran Canaria - Hotel Gloria Palace Amadores

Landen bezocht: