Voorbereidingen eerste stage - Reisverslag uit Gronsveld, Nederland van Anouk Boorn - WaarBenJij.nu Voorbereidingen eerste stage - Reisverslag uit Gronsveld, Nederland van Anouk Boorn - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen eerste stage

Door: Anouk van den Boorn

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Januari 2013 | Nederland, Gronsveld

Hola Gente,

Zoals jullie wellicht weten ga ik voor een half jaar naar Gran Canaria voor mijn stage als receptioniste in Gloria Palace Amadores. Momenteel zitten we 2 weken voor vertrek waarbij toch een aantal voorbereidingen komen kijken en waarbij een heleboel spanningen en zenuwen aan bod komen.

Zaterdag 2 februari vlieg ik vanuit Brussel Charleroi v.13.00u naar Las Palmas ( Gran Canaria) a. 16.30u lokale tijd. Vluchtduur: 4,5 uur

In het hotel heb ik kost en inwoning dat houdt in dat ik gratis eten, drinken, verblijf heb en dat ik gratis gebruik mag maken van de faciliteiten in het hotel. Zoals ook bijvoorbeeld de fitnessruimte. Ik ben van plan om hier iedere dag te gaan fitnessen, omdat ik doe wedstrijdzwemmen waarbij ik mijn conditie op peill moet gaan houden.

Ik ben net klaar met mijn tentamenweek en heb het goede nieuws gekregen dat ik alles behaald heb, dus geen herkansingen!! Afgelopen weken heb ik het echt druk gehad met school waardoor je niet teveel met je stage bezig kan zijn. Nu heb ik 2 weken vrij en alles ga je nu pas echt beseffen. Een half jaar weg van je thuisfront, familie, vrienden en vriendinnen. Tranen komen er straks zeer zeker bij kijken, maar wat verheug ik me er op! Gelukkig leven we niet in de oertijd en hebben we skype en telefoontjes.

Als klein meisje was ik altijd al bezig met reisbureautje spelen en zag ik altijd mooie bestemmingen. Naarmate ik ouder werd ging ik me meer in verschillende bestemmingen verdiepen. En steeds droomde ik van een buitenlandse stage. Door mijn opleiding Toerisme is dit werkelijkheid geworden! Op het begin had ik mijn twijfels, maar daarna dacht ik Anouk waarom doe je dit nu niet?? Het is de kans van je leven, maak wat van je toekomst! Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt en heb ik er toch voor gekozen om dit te gaan doen! Waar ik nu enorm blij mee ben!


Nu ben ik maar bezig, wat moet ik allemaal mee gaan nemen? Ja, ik ben juist zoeen persoon wat altijd teveel wilt meenemen. Dit gaat nog een strijd worden. Mijn moeder zal me nog vaak genoeg moeten waarschuwen (hihi).

Gelukkig reis ik niet alleen, een meisje uit mijn klas; Kimbely Martha gaat gezellig mee. We zitten gelukkig ook nog in hetzelfde hotel. Dus dat gaat helemaal goedkomen :). We gaan in het hotel 40 uren per week stage lopen waarbij we 2 dagen per week vrij hebben. Ja wat gaan we in onze vrije tijd doen, aan het strand liggen, chillen, shoppen, eiland verkennen en excursies maken en niet te vergeten STAPPEN!

We gaan de tijd van ons leven krijgen met veel nieuwe ervaringen en waarbij we nieuwe mensen gaan leren kennen. En het allerbelangrijkste we gaan onze talen verbeteren! Ik hou er ontzettend van om in verschillende talen te communiceren.

Als ik over 2 weken ben aangekomen volgt er weer een nieuw verslag.

Despedida! Besos!

Anouk



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 7888

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Stage Gran Canaria - Hotel Gloria Palace Amadores

Landen bezocht: